viernes, 30 de noviembre de 2012

Comença a apropar-se el Nadal.


Aquesta setmana he anat a buscar a la Yasmin a casa de la seva amiga Claudia i el seu amic Eric. Tots dos hem anat a l'Ajuntament de Blanes, on s'inaugurava el pessebre i la il·luminació nadalenca del poble. Al costat del pessebre hi havien infants cantant nadales disfressats de pastorets amb una barretina i una armilla de pell d'ovella.


                                                                                                       >Video de TVBlanes

Més tard, com que feia molt de fred, em anat a berenar. Com que havíem de fer una enquesta pel Projecte Rossinyol, he decidit portar-la al casal de la Generalitat de Catalunya, que és un espai amb servei de cafeteria molt tranquil. Quan hem acabat de fer l'enquesta hem fet un dibuix per intercanviar, jo li he regalat el meu dibuix i ella m'ha regalat el seu, que ja està penjat a la meva habitació.




Tenim moltes idees i propostes per fer durant les pròximes trobades!

No hay comentarios:

Publicar un comentario