jueves, 14 de marzo de 2013

Coneixem una clínica veterinària.

Hola hola!

Ja tornem a estar aquí! Després de gairebé un mes, la Yasmin i jo hem fet moltes activitats! En una de les primeres quedades que vam fer la Yasmin i jo, li vaig fer l'entrevista que el projecte Rossinyol ens va demanar. Una de les preguntes era: "Que vols ser de gran?" La Yasmin sense pensar-ho dos cops va contestar: "Veterinària". Més tard la Yasmin m'ha comentat que també li agradaria ser patinadora artística professional. Fent cas a la primera resposta vaig decidir que el dia 19 de Febrer li tocava fer una entrevista a la Yasmin, i... a qui li va fer? Doncs a una veterinària de la "Clínica per a gossos i gats" de Blanes. La Yasmin li va fer una sèrie de preguntes, com per exemple: "Que has d'estudiar?", "Has d'anar a la universitat?", "Què és la biologia?", etc. Després d'aquestes preguntes la veterinària va ensenyar-nos la clínica  unes radiografies de gossos i uns gats que estaven a punt de ser operats.

Per acabar la veterinària li va regalar a la Yasmin un DVD de cadells de gossos. La Yasmin i jo estem molt agraïts per la visita.

No hay comentarios:

Publicar un comentario