jueves, 14 de marzo de 2013

Croquetes, "Brave" i Sant Joan!


El passat dissabte la Yasmin i jo vam passar tot el dia junts. 
El seu pare em va trucar i em va explicar que havia de fer unes gestions. Em va preguntar si em podia quedar amb la Yasmin per tal que no es quedés sola a casa. 

A les 12;15h vaig anar a buscar-la casa seva i vam anar a menjar a un bar del passeig del mar ja que feia un solet molt bo.

Després van anar a casa a menjar els postres: un gelat de vainilla amb xocolata calenta! I més tard, vam mirar una pel·lícula a l'ordinador, "Brave la Indomable". 

Quan la pel·lícula va acabar vaig trucar al pare de la Yasmin i hem va dir que no encara no estava a casa. Per fer una mica més de temps, vaig portar a la Yasmin al castell de Sant Joan. 

Va ser una idea molt acertada, a la Yasmin li va encantar! Vam aprofitar per fer-nos unes fotografies i veure el paisatge.

A les 18h vaig portar a la Yasmin a casa després de passar un dia ben agradable!

No hay comentarios:

Publicar un comentario